Blä för Red Bull

Haha, det är sjukt hur många såna jag kan dricka, och när jag väl börjar så kan jag aldrig sluta, det är inte så bra... Så nu sitter man här med ont i magen. Trött som attan, men kan inte gå och lägga mig ännu. Jag måste nämligen läsa ut boken, som jag lovade mig själv idag, det är bara 80 sidor kvar så det borde gå...

Imorgon är det bio,  med några från klassen, det ska bli trevligt. Jag ska typ vara med Melanie innan, och nu luktar det skumt i mitt rum, som brända blommor typ... I don't like it....

Idag så var ju förresten nationella muntligt i engelska, och vi fick inte ens prata klart, utan blev avbrutna, synd bara att vi hann förolämpa lärarens "hemplats" Småland, det hade ju varit lite trevligt med ett headsup haha..

Juste, måste komma ihåg att säga till Carro att jag inte börjar förrän 10 imorgon, ingen spanska! :D

Godnatt på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0