Blööö

Idag var en ganska bra dag, förutom att jag kände att min röst låg några oktaver för högt hela tiden, *damn you och min höga röst!* Vi hade som en stor cirkel för boken, för nu är det ganska många som läst den, och många i vår klass som hört om den också, haha.

Fick briljera lite med mina kunskaper om Pearl Harbor, synd bara att jag inte fick säga allt jag ville, dock så slängde jag bara ur mig orden utan att tänka haha, men men, jag sa ju rätt så det får duga.

Nu måste jag fortsätta med mina reflektioner om amerikansk film, som ska vara klar imorgon, det är en extrauppgift till svenskan, synd bara att jag mår illa :O Ajuste ja!!! Nej!!!! Vi ska ha dugga imorgon, om den kvinnliga cykeln, *hinthint* jag kan bara inte läsa det, och jag kan inte heller tänka på det =(

Kommentarer
Postat av: Melanie

Haha Blöööööö...så lina :P

2008-05-26 @ 00:10:18
Postat av: Melanie

What the...? jag behövde inte skriva nån kod för att skicka min förra kommentar, måste bara kolla om det blir samma igen haha :P

2008-05-26 @ 00:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0