Grattis Lillebror!

Mina presenter var enligt mig roligast haha, men han tyckte självklart mer om traktorerna han fick...
Jag är även halvt "uppdrucken" av alla mygg, men det är så det ska va!

Imorgon kväll räknar jag med sömn mellan 19.00 och 01.00, för att jag ska vakna i tid till MTV movie awards, som sedan håller på ett tag, då är det ingen idé att somna om efteråt, och jag kommer därför i tid till skolan, men kommer bete mig som en jag vet inte vad haha, men det är rätt! Jag menar det är ju ändå 6 timmar..... Det klarar man sig på!

Ikväll ska jag följa med på öl-provarfest som är lite av en tradition här... Känner ingen men det kan väl bli okej ändå, se alla medelålders-gubbar dricka sig druckna på sin egna öl... Det brukar vara ett nöje!

Imorgon är det dags att åka hem, måste göra klart vår samhällsuppgift, iiik, haha sorry om min kommer suga!
Hehe, ha en trevlig lördagkväll nura =D

Kommentarer
Postat av: Jessica

U gotta love 40+ fyllefester. Vet inte hur det är på gotland men i småland brukar det sluta med nakenbad... det är illa...

2008-06-01 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0