Härliga lördag!

Hej hej. Ledsen att det inte blev något inlägg igår, men Melanie var här och vi hade alldeles för lite tid.
Hur som helst så såg vi en av de roligaste filmerna på länge, plus att jag är mäkta imponerad att Jason Segel verkligen visade ALLT i filmen, haha det var intressant, vi såg alltså Dumpad.

Idag så bär det av till Nacka/Farsta för mig, för att träffa hela Josefins familj haha, det blir spännande efter allt man hör om dem. =)

Ikväll kommer Josefin till mig, för det är ju the grand finale! Och vi ska heja hårt på Sverige nu då :p haha, eller egentligen Danmark för dem är ju mycket bättre =)

Hejdå allihopa =) Nu måste jag gå innan jag erbjuder mig att städa åt städerskan =/

Kommentarer
Postat av: Jessica

Öhm, ni skulle ju till Helsingfors?

2008-05-24 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0