In denial (A)

Idag hade jag ingen samhällskunskap... Iaf inte om man frågar mig eller Carro...
Hur som helst igår så var det en ganska tråkig dag... Jag kom hem och allt, sen somnar jag halv 9-9, ingen  aning när egentligen.. Vaknade några gånger, men har inget minne av vad jag gjorde då... Haha så om jag skrev något skumt, så gjorde jag det i sömnen...

Idag när jag kom hem så tänkte jag vara duktig och läsa världens sämsta bok som inte ens är värd att nämna namnet.... Så jag satte mig på balkongen i bikini redo för boken, läste 8 sidor och kom fram till att det var sämst, la ifrån mig boken och bara satt och lyssnade på musik istället...


Nu försökte jag läsa igen, skrev det där för 2 timmar sedan nästan... Men somnade... Hur kan boken vara så tråkig!?
Hur som helst så känner jag av mina tabletter nu och ska ligga och tycka synd om mig själv ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0