It ain't easy

Jag glömmer hela tiden att bloggen har bytt plattform, that sux....
Nu ligger jag här i sängen, allmänt obekväm för jag lade Josefins täcke, och alla min kuddar som ryggstöd, och nu har jag klumpar som borrar rakt in på de ställena man verkligen inte vill.. Bulle också...

Jag kanske ska ha läst ut en bok tills imorgon, men eftersom jag inte vet om det var så eller inte så struntade jag i det... För det är så jag fungerar =) Känns som om jag redan skrivit om det? Aja, man kan inte komma ihåg allt när man pratar som jag =0)

Jag halsar red bull som andra halsar vatten, så om jag inte kommer imorgon så är det för att jag fått hjärtattack och dött, så ni är beredda alltså.. Hmm undrar om dem ovanför blir rånade igen, det låter ganska mycket där... Aja, deras problem, så länge ingen rotar runt i mitt rum så är det okej, inte för att jag är rädd att någon skulle stjäla något, fast jag har väl ganska värdefulla saker i mitt rum, det är mer att jag har massa pinsamma saker i mina lådor, haha det värsta måste nog ändå vara mina gamla dagböcker dock, haha som man skrev när man var liten och naiv... Och fjantig som fasen... Man förstår när man läser... Hur som helst så är jag måttligt uttråkad, inte extremt och inte lite, utan måttligt, tror det är en effekt på red bullen... Tror att jag måste sitta här oftare, det har blivit svårt att skriva, antar att det kan bero på att jag får kämpa med att hålla ögonen öppna? Förstår inte hur jag blev så trött, eller jo, jag vaknade ju supertidigt idag, som jag alltid gör när någon ligger där bredvid..

Förresten så pratade jag med min egna ängel idag, så sjukt söt, måste spela upp någon gång när hon sjunger, (ja det är min lillasyster jag menar) Jag lärde ju henne Ice ice baby, och på något sätt så fick hon det till ice ice ice bebis, det är bara så himla sött, och man måste ta vara på den här tiden, det är tiden då ungar fortfarande gillar mig, haha, så fort dem blir över sex så måste jag kämpa för att få dem att tycka om mig, fast det blir kanske inte så svårt med mina småsyskon, eftersom jag kommer vara världens mest irriterande storasyster som tar med sig massa kläder hela tiden, finns det något sötare än kläder till 5-åringar? Tror inte det...
Just det, min lillebror fyller år på lördag, ska ge mig ut och hitta den perfekta presenten innan fredag då alltså, vad ger man en 3-åring, som älskar traktorer, men har typ 3000 av dem.... Nej ska vara något bra... Eller så får han något jag tycker är kul... Typ, massa kläder och skor, som min mamma skulle tycka var helt onödiga eftersom vi bor på landet och där så kan man inte ha på sig sånt........ Eftersom det är lerigt. Kan man ge honom en fisk!? :O Eller en vandrande pinne? Jag vill nämligen ha en.... Dem äger, jag hade ett tag lite över 200 st, haha. Min Pinne var lite horny kanske...

Usch jag bara svamlar, ha en trevlig söndag nu då! (jag hatar dem :@)
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0