"Jag är en solskenshistoria i liten förpackning"

Citat; av mig själv.. Var? Igår på gymnastiken till Stålis, varför jag inte kan prata normalt vet jag inte.....

Nu är det lugnt och kväll, men det känns rastlöst, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, antingen så kollar jag på morgonsoffan och Sverige pussas och kramas, eller så läser jag och lyssnar på pianospel, jag kan inte bestämma mig, dock lockar boken lite mer, men jag är så trött i ögonen och så mår jag ganska illa, vilket gör det lite jobbigt att läsa... Ja, jag vet inte...

Imorgon så har jag nationelltprov,  i engelska A, muntligt. Synd bara att jag blir helt handikappad när jag måste prata engelska, jag kan ju faktiskt bara göra det helt spontant.... Så vi får se hur det går, visst jag kan orden, och det passar bra ihop, men det stammas fram hahaha, eller så blir det tomt ett tag, innan jag kommer tillbaka till det jag menade, ELLER så pratar jag svengelska, haha det är det värsta när man säger såo, hahah eller slänger in ett typ....

Nej nu ska jag lägga mig och läsa ändå, det är så himla underbart <3

Qelé qelé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0