Jag tror att Sverige behöver mig

Jag har en plan hur vi ska lyckas nästa år i ESC, JAG bestämmer alla låtar, eller åtminstonde vilken som går vidare till nu.... Ryssland... That's just badass!

Men Ryssland är trots allt en värdig vinnare, hur man kan inte tycka det efter:

Är det inte bara den hetaste ni sett ever!? :O Grrrrrrrrr


Förresten, Josefin says "Hi" i en överexalterad röst samtidigt som hon hoppar fram och tillbaka på ett ben.....
Hon ska sova här i natt, vi ska ligga som ett gift gammalt par med varsin bok, kanske kommer vi prata lite om en upprörande sak vi läst, det känns som bra träning för framtiden... :O (When I turn lesbian and still don't get any *hintCarrohint*:O )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0