Kallt

Mitt rum blev iskallt, nyss var det 25 grader, och nu så är det iskallt, det är illa....
Inte ens mitt täcke värmer mina fötter nu...

Hur som helst så insåg jag att vad är poängen med att städa mitt rum när det ändå blir stökigt igen?
Så jag struntar i det.
Imorgon så är det dags för mitt återbesök hos dietisten, vi får väl se vad hon tycker om min matdagbok som jag så slarvigt skrivit. Det är illa när man läser i den, så hemskt är det ju inte egentligen... Tror jag....

Nej nu ska jag renskriva och kanske läsa lite till, och lyssna på samma låt om och om igen, som jag alltid gör när jag läser, jag kollade i Itunes och tydligen så har jag lyssnat på den låten 350 gånger sen förra onsdagen eller vad det är, det känns som ganska mycket... Med tanke på att dem inte ens sjunger något, det är ju bara pianospel, tror den finns här någonstans om någon(....) är nyfiken..

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0