Livet utan mening

Igår kväll var bland de bästa på länge, min ultimata bästa kompis och jag hade ett lite förtroligt samtal och jag lyckades äntligen få ut saker jag tänkt på länge, som legat och ätit upp den glada härliga person jag verkligen en gång var, förhoppningsvis kommer allt bli sig likt igen. Hon sa en massa saker, och jag tvekar väl lite på en del, men oavsett så det värmde, det slutade med tårar i ögonen och ett leende som inte kunde suddas ut.
Vad jag skulle göra utan dig Kimmie, det vet jag inte <3


Hur som helst, idag så kände jag mig som en gammal tant när jag vaknade, så jag kravlade in i duschen, och fixade till mig, genom ansiktsmasker, och dylikt. Gjorde god, lite små speciell lunch, och satte på mig sköna men ändå inte fula kläder, för att känna att det är en ganska bekväm dag...

Nu så ska jag fundera, och hamna djupt i mina tankar om Twilight, läste nämligen precis Midnight Sun's första kapitel, och detta är då boken som är Twilight, fast från Edwards perspektiv, sug på den du Josefin! Den kommer i och för sig inte komma förrän efter Breaking Dawn, för författaren kan bara skriva på den emellan projekt, så förhoppningsvis.... Kanske, antagligen inte, så kommer den nästa år, om den kommer efter det är jag tveksam om jag kommer vara så exalterad faktiskt, det är ganska lätt att tänka ut vad han tänker, och slutet har jag ju redan läst...

Förresten Josefin, visst får du låna trean, så fort jag läst om alla tre, since you are the slowest reader ever :O
Därför måste jag läsa alla tre innan någon annan får stjäla min babies ifrån mig, så jag hoppas att Carro också är klar för den delen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0