Min nya favorit <3

Jag har gått och blivit galen av en ny bokserie nu, (tack så mycket Josefin =0 ) Det är Twilight och uppföljarna till den, jag är som besatt, lånade Josefins som är på svenska, läste ut den för 5 minuter sen, nu har jag börjat om fast på engelska, haha, så går det när man är besatt, och jag säger bara det, den är betydligt bättre på engelska.

Hur som helst så har min helg vart skön lite stressig, från fest på en äng i fredags till att vakna upp med en frömling i min säng= Carro,

Vi såg ut som ett gammalt gift par igår, med näsan i varsin bok, utbytte bara några meningar om det vi läst haha, det var roligt. Innan dess så hade vi filmkväll, med Jessica och Josefin, vi såg Brokback Mountain, bara för att se Carros miner, och The hills have eyes två, inte lika bra, för lite blod, och alldeles för mycket slem.

Nu kallar boken på mig, stackars spanska läraren som får dit mig imorgon, jag som inte läst ett dugg av den boken, fast det är mest för att jag inte fattar ett tjota, kanske gör lite ikväll, eller så gör babelfish lite åt mig ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0