Nästan värre än droger

Min bok, alltså uppföljaren till Twilight, som heter New Moon, fick mig att gråta igår, i 5(!) timmar, jag bara låg och tyckte synd om mig själv, detta ledde till att jag inte kunde somna förrän jag visste att allt skulle bli bra. Så jag låg och läste på, tills jag tillslut upptäckte att klockan var halv två, då hoppade jag fram några kapitel tills jag blev nöjd, la mig ner ordentligt och försökte sova. Går det? Nej, jag bara låg där och vände och vred på mig, tur att jag har en stor säng nu, annars hade jag nog ramlat av haha.

Sen idag så var jag nära till tårar hela dagen. Och efter skolan så följde jag med Josefin som skulle köpa en present, och jag hade kanske en plan på att köpa något med.... Vad kom jag hem med? Den tredje boken! Eclipse, som nu väntar på att bli läst av mig, men det tar nog ett tag, ska först läsa ut tvåan, sen ska jag läsa den igen, för att börjar med trean igen :p haha, alla detaljer måste fastna i mitt huvud, om man ändå var en karaktär i den boken =D
Jag tröstar mig med att filmen kommer snart, och att Jasper, (filmnamn) är heeeet som attan....

Synd bara att vi får vänta så länge här i Sverige, men det är nog lugnt jag har gott om saker att läsa under tiden. Känner nämligen att läsning ger mig mer än tvn eller datorn, därför min dator är på MAX 2 timmar om dagen nu för tiden, min tv står ju typ jämt på för att det inte ska vara så tyst medan jag läser haha...

Nej det här är fan illa, men just nu så skriker min kropp, och allt i den efter att få se vad som händer nu i boken, så vi hörs =P <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0