Slö morgon, och ett hål i mitt hjärta

Jag har legat i sängen sen, ja i och för sig, sen igår, har bara rört mig från mitt rum till köket och tillbaka. Det är otroligt slött, men jag sov konstigt inatt, så jag är helt stel...

Sen läste jag ju också ut min tredje bok, om Edward, vilket betyder att jag måste vänta tills den 2:a augusti innan jag kan läsa mer, då den nya kommer ut, jag ska försöka få tag på den så fort som möjligt, vare sig jag tröttnat eller inte.

Nu ska jag tvinga in mig i den varma duschen, i hopp om att mina leder mjukas upp, sen röra mig hem till min kära Kim för att ha det trevligt med mitt "gäng" :p haha hur vi kan hålla ihop är ett mysterium för mig, ingen är den andra lik.


Men ha en trevlig kväll allihopa! =D<3<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en trevlig dag! :D Du får gärna kika in i min blogg, läsa och kommentera om du har tid! :)

2008-05-17 @ 14:58:58
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Josefin

Åh, läste ut tvåan i går! ( =abstinens) och jag ångrar allt ont jag sagt om den! från det att dem möts i I. så är allt bra igen :) (you know what i mean).

Får jag snälla snälla låna trean av dig?
jag lovar att vara försiktig med den ;)

2008-05-18 @ 13:24:17
URL: http://josoofin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0